LPG-hoidot

LPG-hoitolaite on hyväksytty lääketieteelliseksi hoitolaitteeksi ympäri maailman

Alipaineella toimiva LPG-hoitolaite kiihdyttää verenkiertoa, lymfakiertoa ja motorisoidut rullat hoitopäässä mahdollistavat erilaisen syvyysvaikutuksen hoidettavaan kudokseen. Fysioterapiassa LPG-hoito mm. parantaa akuutteja ja kroonisia jännetulehduksia, vähentää tulehdusreaktioita ja nivelten jäykkyyttä ja sillä on saatu merkittäviä hyötyjä esim. fibromyalgian kipuhoidossa. Kirurgisten toimenpiteiden jälkeisessä kuntoutuksessa LPG-hoito on erittäin tehokas apu. Sillä on välitön vaikutus turvotukseen, kipuun ja liikerajoituksiin.

Urheilijat hyötyvät LPG-hoidosta sen aineenvaihdunnallisten, kudoksellisten ja hermostollisten vaikutusten myötä. Se tehostaa palautumista ja valmistaa lihaksia suoritukseen. LPG nopeuttaa lihasvammojen parantumista ja hoitaa lihaskipuja sekä laukaisee lihasten jännitystiloja. Suorituksen jälkeen palautuminen saadaan nopeutumaan jopa 30%.

LPG-terapiaa käytetään maailmanlaajuisesti esteettisissä vartalohoidoissa. Lipomassage eli selluliitin vähentäminen, appelsiini, sekä veltostuneen ihon parantaminen kuuluvat LPG-laitteen käyttökirjoon. Hoidolla vaikutetaan paikallisiin rasvakertymiin joihin ruokavalio ja liikunta eivät yksistään tehoa. Rasvakudoskäsittelyssä rasvasoluja stimuloidaan alipaineen avulla jolloin lipolyysi ja rasvan poistuminen soluista tehostuvat.  LPG-hoito on 100 % luonnollinen vaihtoehto rasvaimulle. Hoito sopii myös miehille.

Hoidon hyödyt

• kiihdyttää verenkiertoa ja lymfanestekiertoa, turvotuksen vähentyminen
  • helpottaa kipu- ja särkytiloja
  • laukaisee lihasten jännitystiloja